Az elektronikus szerződéskötés lépései (INTEGRITY Online Hosszabbító)

  1. Regisztráció az online hosszabbító felületre. A Felhasználó köteles a regisztráció során a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
  2. Online rendszerünkben a szolgáltatás megrendelése (időtartam és számlázási adatok megadása).
  3. INTEGRITY Kft. (továbbiakban INTEGRITY) a megrendelés megérkezését elektronikus úton (e-mailben) haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az az INTEGRITY, illetőleg a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.
  4. A megrendelést követően az INTEGRITY kiállítja a számlát, melyet megküld a Költségviselő részére.
  5. A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.
  6. A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt az INTEGRITY nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.


Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei

  1. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök: a "Megrendelés" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
  2. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük jelezze a penzugy@integrity.hu e-mail címen. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg.