Az elektronikus szerződéskötés lépései (INTEGRITY Online Hosszabbító)
- Regisztráció az online hosszabbító felületre.
A Felhasználó köteles a regisztráció során a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
- Online rendszerünkben a szolgáltatás megrendelése (időtartam és számlázási adatok megadása).
- INTEGRITY Kft. (továbbiakban INTEGRITY) a megrendelés megérkezését elektronikus úton (e-mailben)
haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor
tekintendő megérkezettnek, amikor az az INTEGRITY, illetőleg a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.
- A megrendelést követően az INTEGRITY kiállítja a számlát, melyet megküld a Költségviselő részére.
- A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.
- A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt az INTEGRITY
nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei
- Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő
azonosításához és kijavításához biztosított eszközök: a "Megrendelés" tartalma bármikor
ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
- Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre,
kérjük jelezze a penzugy@integrity.hu e-mail címen.
Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg.